vragen

SERVICE

CONTACT

OP DE HOOGTE BLIJVEN

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

© 2019 - Jorgen Briers - Design Atelierkumquat.be

SERVICE

BETALING en verzenden

De vermelde productprijzen op onze website zijn exclusief verzendkosten. 

 

VERZEND- EN AFHANDELINGSKOSTEN België  en Nederland

€ 8 voor pakketpost tot 30KG (met track & trace)

 

VERZENDTERMIJN

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Indien de artikelen van jouw bestelling voorradig zijn (voorraadstatus getoond op onze website is een indicatie) wordt de bestelling, op werkdagen, binnen 24 – 48u na ontvangst van de betaling verstuurd. Hierbij is ons streven om de bestelling binnen 24u te versturen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt je hiervan een bevestiging per e-mail. Mocht bovenstaande verzendtermijn onverhoopt niet worden gehaald dan informeren wij jou hier tijdig over.

 

VERZENDING

Levering verloopt via de postbode van BPost/ Post NL.

AFHALEN

Jorgen is vaak op ronde in Vlaams-Brabant en Limburg.

Indien gewenst kunnen we onderweg afspreken voor een levering.

Een sms op 0495 88 95 49 is daarvoor het handigste.

BETAALMETHODEN & TRANSACTIEKOSTEN

We willen dat je veilig en met plezier winkelt. Achterafbetaling of betaling in termijnen is niet mogelijk. Alle bestellingen worden verzonden nadat de betaling door HippoKing ontvangen is. De getoonde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten.

Kredietkaart - Debetkaart van bank met  Maestro  (vrijwel alle Belgische bankkaarten )

Paypal (mogelijks transactiekost)

Handmatige betaling via overschrijving op onze rekening ( geen kost - bestelling effectief na betaling)

RETOUR

Toch niet tevreden over een artikel? Wat de reden ook is, je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren of om te ruilen. Stuur hiervoor een e-mail naar jorgen@hippoking.be en wij zorgen dat je snel het gewenste artikel ontvangt of het aankoopbedrag terugkrijgt.

Zorg dat deze e-mail minimaal de onderstaande gegevens bevat:
- Voor & achternaam
- Bestelnummer
- Telefoonnummer
- Betreft het een omruiling of retour (ontbinding koopovereenkomst)
- Omschrijving artikel die je wenst te retourneren of om te ruilen
- Indien je een artikel wilt omruilen: artikelnummer of omschrijving van het product dat je wenst te ontvangen
- Indien je een artikel wilt retourneren verzoeken we jouw rekeningnummer aan ons door te geven.

 

RETOURADRES 

je dient je bestelling terug zenden aan :
Jorgen Briers

Wezersebaan 3

3440 Zoutleeuw

BINNEN WELKE TERMIJN KUNNEN PRODUCTEN GERETOURNEERD OF OMGERUILD WORDEN?

Als je een artikel wilt retourneren of omruilen dan dient dat binnen 14 dagen nadat je het artikel ontvangen hebt, middels een e-mailbericht naar jorgen@hippoking.be kenbaar gemaakt te worden. Nadat je ons hebt laten weten dat je een artikel wilt retourneren of omruilen dient het artikel binnen 14 dagen retour gestuurd te worden. Over het retoursturen ontvang je aanvullende informatie nadat wij jouw retouraanvraag ontvangen hebben.

Heb je na afloop van de genoemde termijnen niet kenbaar gemaakt het artikel te willen retourneren of heb je het artikel niet binnen de gestelde termijn aan ons teruggestuurd dan is de koop een feit.

KOSTEN RETOURNEREN OF OMRUILEN

Kosten voor het retour sturen van het om te ruilen artikel zijn voor jouw eigen rekening. Retouren kunnen worden verzonden met een pakketvervoerder naar eigen keuze, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw pakketvervoerder. Als je een artikel omruilt wordt het nieuwe artikel, na ontvangst van het retour artikel, gratis naar je opgestuurd. Dit onder voorwaarde dat het artikel in goede orde door ons is ontvangen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retourverzending goed verpakt is.

Je betaalt dus alleen de kosten van verzending van het retour artikel naar Jorgen Briers. De kosten voor het verzenden van het nieuwe artikel nemen wij voor onze rekening. In sommige gevallen zullen wij voor het retour sturen een retour-label verstrekken, de verzendkosten zijn dan alvast door ons voorgeschoten en worden met jou verrekend.


RETOURNEREN & AANKOOPBEDRAG TERUGONTVANGEN

Kosten voor het retour sturen van de bestelling zijn voor jouw eigen rekening. Retouren kunnen worden verzonden met een pakketvervoerder naar eigen keuze, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw pakketvervoerder. In sommige gevallen zullen wij voor het retour sturen een retour-label verstrekken, de verzendkosten zijn dan alvast door ons voorgeschoten en worden verrekend met het bedrag dat je terug krijgt.

Je ontvangt binnen 14 dagen nadat je kenbaar hebt gemaakt het artikel te willen retourneren het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (minus eventueel door ons betaalde retour-verzendkosten)  op het door jou opgegeven rekeningnummer. Dit onder voorwaarde dat het artikel in goede orde door ons is ontvangen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat je het goed verpakt terug stuurt.


WELKE ARTIKELEN KUNNEN GERETOURNEERD OF OMGERUILD WORDEN?

Alle onbeschadigde, ongebruikte en in originele staat verkerende artikelen (zonder paardenharen, speeksel, etensresten, stof, etc) welke, indien redelijkerwijze mogelijk, nog in de originele verpakking zitten kunnen worden geretourneerd of worden omgeruild. Heeft een geretourneerd artikel toch zichtbare en onherstelbare gebruikssporen dan kunnen we het artikel helaas niet retour nemen of dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Zijn de zichtbare gebruikssporen reinigbaar dan zijn wij genoodzaakt reinigingskosten €15,- per product in rekening te brengen. 

Is de verpakking bij het uitpakken onverhoopt beschadigd dan verzoeken wij dat te vermelden in de retour aanvraag per e-mail.

Sommige producten kunnen, vanwege hygiënische redenen, alleen geretourneerd worden als deze ongeopend zijn of de verzegeling niet verbroken is. Het gaat hierbij om de volgende producten; voedingsmiddelen, supplementen, verzorgingsmiddelen en producten met een houdbaarheidsdatum.

BESCHADIGING BIJ LEVERING?


Producten die door ons worden verstuurd, worden voor verzending aan een uitgebreide kwaliteitscheck onderworpen om er zo zeker van te zijn dat alleen onbeschadigde en complete artikelen het magazijn van HippoKing verlaten. Heeft een artikel bij levering onverhoopt toch een mankement neem dan zo snel mogelijk (bijvoorkeur binnen 7 dagen na ontvangst) contact met ons op via  jorgen@hippoking.be We zullen binnen twee werkdagen contact met jou opnemen en ons uiterste best doen om het probleem naar volle tevredenheid op te lossen. 


IK HEB EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN 

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op jorgen@hippoking.be  We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Je bent zelf te aller tijde verantwoordelijk voor het invoeren en controleren van het juiste afleveradres.  Mocht de bestelling al verzonden zijn naar het foutief opgegeven adres dan zijn de kosten voor herverzending voor rekening van de koper. Mochten we het product niet retour ontvangen vanaf het foutief ingevoerde adres dan zijn ook de kosten van het verloren product voor rekening van de koper.